::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

03 October 2012

::LovE LovE LovE::

Hai~~~ alahaiii. Malas nya nak hapdate belog lately nie ): Tataw lah knapa. Ermmm. Okay. Lets start. Hari sabtu, aku and family celeb birthday my bro, 12 tahun. So, sambut dgn anak buah yg lain, rmai lah sedara mara yg ada + jiran tetangga. Maaf! Gambar tidak boleh diupload. Atas sebab sebab yg tak dapat dielakkan. Padahal tak pkai tudung sebenarnya :p

Cont plak the next day. Hangout lagiiii~~ Wee~~ Okay, pagi tue aku bangun then malas malas hampir sejam *As usual* :D Pastue decide nak pkai baju apa. Memula nak pkai mini skirt. Tapi pk balik, malas nak cri baju yg match kan dia. So, aku pilih seluar Jeans. Hihihi. After that, kejut cousin then kitorang pn bersiap. Masa OTW, aku call Hubby. Bila smpai kat diai, as usual, dia lum siap lagi. So, aku and cousin pn pegy pusing Giant jap. Kekekeke. Pas dia text cakap dh siap. Kitorang gerak kat dia. Bila smpai dia tanya, "Mana nak pegy??Aku senyum. Then dia tanya cousin aku. "Kau nak pegy mana Eyka??Dia pn taktahu. Hahaha. Last last BamBam cakap. Jom pegy Mid, kitorang pn pegy lah kan. Tetiba lak aku leh cakap. Apa ada kat Mid? Bosan ahh. Then Hubby cakap. Bistue nak pegy mana?aku leh cakap Bukit Cerakah! Hahahaha. Masa OTW tue, Hubby leh plak cakap. Jom pegy Curve lah. Nakk?? Aku pn Okay lah! Jom! Hahahah. Nampak tak apa permainan yg sbnr nya?? Hahahaha. Tak ada arah tuju langsung! Hahahahaha

So, we decide pegy The Curve. Smpai sana as usual, Makan. Kami kan hantu makanan. Hahahah!! Pas makan. Terus pegy tgok wayang. Acah acah dah booked tiket kan?? Hahahaha! Smpai sana, Q dulu then baru beli tiket. Hahahaahah. kami pilih tengok cerita H4NTU K4PC41Hehehehe!!

Overall cite tue mang Funny habes! Rugi sapa yg tak tgok lagi. Tak ada lahh rasa worthless sgt beli tiket kann. Mang puas hati lah. Pas tengok wayang, terus kua then pusing Satu Shah Alam. Tengok jelah Picx nie. Nak sebut satu satu payah, hehehehe. Berjela plak. Hehehehe (:

Hihihi :p







Mekdi Tyme~~

@ The Curve

Gemuk :O

Taman Tasik Shah Alam

















Pusat Aquarium Shah Alam





i-City






























































Dinner At i-City





Picx yg nampak belakang je tue, salahkan cousin aku, yg suka snap picx dri belakang -.-''

Okay, sekian untuk entry kali nie. Wassalam (:































No comments:

Post a Comment

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry