::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

24 September 2012

::sAyA + AwAk + Aku + kAu + kAMu + DiA = kAMi::

Salam. Guys. Agak lama rasa tak berblogging kan? Heheheh. Malas gila kot nak menaip. Hahahah. Pkai Lappy pn malas, apatah lagi phne kan. Hahahahah. Hari nie tah knapa mood bling bling nak hapdate. Hahahaha. And as usual. Pkai phne -.-

Agak annoying kan rasa?? Hahahah. Lantak kau lah. Ada Aku K??? Hahahahahah!!!

Okay. Jum kita rewind balik apa yg jadi! Lets go! Hihihi

09/09/2012 - Movie With Love
 On that day kami tgok movie. Hihi. Act, kitorang saje nak jalan jee. Tetiba jee dia ajak tgok movie enn. Huu, so, aku pn agree. Kitorang tgok hantu Air. Macam gila seram cte nya. Takut aku tgok. Dah lah aku nie penakut kan... -.-''





*Sila terbalik kan Pc/ Lappy/ Phone anda untuk melihat image trsebut. Pkai phne kena paham keadaan mcm mana kay. Hahahahah!!

Okay, next.....
16/09/2012 - Ulu Yam with Love, Siblings and Friends

Okay, Memula tue plan nak pegy Ulu Yam. Then tak jdi. pastue last min jadi. Haaa, nampak tak permainan dia tue?? hahahahah. Tapi, aku pling suka part nie sebab aku gerak dri umah pukul tujuh. Sampai sana 7.45. *merempit* :P Sebab plan ngn diorang pukul lapan. aku risau tak sempat sampai., plus aku nie jenis org yg punctual :D *tutupmuka* bayangkan aku sempat makan, sempat make up dalam kete, semua mende aku sempat tahu?? Tapi, kitorang still lum grak. Kitorang grak pukul 11.30 pagi!!! grrr~~ bengang tahap max dah sbnr nya -.-

Crazee Siblings~~

Hubby



PM :p



Duck Face :D

Again!







AA katanya :p





Hubby's Friend

P E N D E K!











Leka tgok org lain tak sdar kena snap!

The most happiest boy!











Hold my hand~~

Gangnam again? :p



Dia sudah rimas. Huhu

Tired~

Husband and wife to-be



Dah bawak barang baby dh nie. Huhu

Us~~

 Hahahahah!!!




My sis~

Haa. Banyak kan picx? Hahahaha!!! Itu 16/09/2012. And as usual, balik malam :p

17/09/2012 - Movie Again (:

Okay, tyme nie act kami plan nak rest jee, sbb semua dh penat sgt kan tyme tue. Tah knapa tiba tiba kul sebelas hubby text. Then tanya nak pegy mana. Nak kuar tak? Pas uhh aku cakap ikut lah, tak kisah. Then, BamBam cakap. Okay, datang dulu. Nanti, baru decide. Menggelabah lah aku siap kan. Huhuhu. Aku tukar baju then krim pelembap buh bedak. Then trus keluar. Barang barang make up semua sumbat dalam beg. Bila smpai jee. Hubby pn trus trun. Dia dah siap dulu. For the first tyme aku tak perlu menapak tunggu lama lama :p okay, sampai jee. Hubby cakap, Jum pegy Mines. Dah lama tak pegy Mines. Kay, ktorang pn gerak ke Seri Kembangan. After reach there, BamBam have to wait for me in the car. Nak make up :p agak lama dan agak bosan aku tgok muka dia. Hhahahah. Haaa, tulah akibat bgtahu lambat kan sygg :D

Sampai sana je kitorang pn makan. Cari Mekdi. Huhuhu. masa tgah makan nampak sorang staff YTL . Huhuu. Irwan  ad his wife. His wife soooo beautiful. Okay, pengantin baru lahh katakan. Berseri seri lagi :p
Okay, pas makan kami trus jee tgok wayang. Hahahah. Padahal niat nak jalan jee. Kekeke. Tgok cte Resident Evil 5. Trbaik uhh! Bestt. Huhuhu. So, upcoming this week. Kami plan nak tgok cte BAIT plak. Thriller cam best enn. Huu.

So, thats all for today. Hahaha. See you in the next post

P/s: entry nie mengambil masa selama ENAM hari baru dapat post. Namapak tak busy tue?? Hahahaha!!! so, dgn rasminya saya post entry nie dgn menggunakan Samsung S* yg di create pada 18/09/2012 pada tarikh 24/09/2012. Okay,. Sekian terima kasih

Tengs for reading guys :D

No comments:

Post a Comment

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry