::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

18 January 2014

::Welcome New Biz::

Holla!

Lama rasanya tak hapdate belog nii kan.
Almaklumlah lately nii sangat lah busy dengan persiapan
Org tengah meniti hari bahagia lah katakan kihkihkih

Btw, bila ada yg brtanya persiapan kawen aku.
Apa progress
Macam mana baju. Baju akad Nikah etc
Aku cuma cakap BIARLAH RAHSIA
Kasi suprise sket lah kan hehehe
Tapi apa yg pasti aku tak sabar sgttt ok haha

Reason tak sabar? Ok.
This is the reason
 1) Baju Nikah DIY
 2) Veil DIY
 3) Tudung Nikah DIY
 2) Candy corner DIY
 3) Senang cite semua DIY lah

Darii tunang sampai ke kawen semua DIY
Baju tunang haritu pon DIY
Sebab aku nii kan ada impian tersendiri
Design pn sendiri.
Semua aku DIY jee
Selain jimat bajet. Puas hati sgtt sgttt

Tuu yg sangat tak sabar tuu haha
Sapa nak tengok hasil
Jemputlah datang majlis saya yee hihi

*****************************************************************

Ok. Nii merepek dh
Sebenarnya selain dri persiapan tuu
Act, aku teramat lah sibuk dengan bisnes baru :DD

Alhamdulillah, Sebulan dah buat biz nii.Sambutan agak memberangsangkan
Ramai jugakk yg beli hehehe
Mula mula agak takut. Lama lama ok. Alhamdulillah

Bila keluar dgn kesayangan aku akan off mobile data
Sampaikan pernah sekali cust marah tauu
Dia cakap mcm nii "sis. Saya tanya harga sis tak reply pn. Nak jual ke tak?"
Ok. Itu mmg sgt sentap ea
Tapi, sebabkan hati nii kental. Kuatkan jiwa hehehe
Cakap sorry sebab busy sgtt
Tpi luckily cust paham and she said sorry
Dia taktahu aku busy uruskan perkahwinan aku

Niat dh ada dari dua minggu lepas
Nak cri assistant
Tapi mmg takde calon yg sesuai *Havoc sgt*
Hahahahahaha
So, saya hanya mintak tolong adik saya jdi PA saya yg tak brtauliah
Dia jee yg tolong reply kan semuaa comment, PM kt fb & ig
Tpi yg direct whatsapp aku tuu
Aku sendri lerr reply hihihi
So, semua sales dia yg buat for this time being
Aku pn bgi dia commission untuk setiap barang yg dia dh jual kan
Berapa amount tuu biarlah rahsia kihkihkih

Act, nak cakap TERIMA KASIH yg tak terhingga to future Husband, Farhan Iezzad
Sebab dia yg bagi modal untuk biz nii.
Al-maklumlah, aku nii kan hantu baju sket
So, aku saja berangan cakap
"Kan best lau ada butik sendri, jual baju sndr"

Haaah kauuuu!!!
Betul betul dia bagi modal. Suh buat hihihi
Tapi, saya belumlah sampai ke tahap bukan kedai sndr lagi hehehe
So far saya start with online first.
Bila dh stabil, dh pulang balik modal, baru lah bukak kedai plak
In Syaa Allah Suatu hari nanti
Aminn

Tapi, sebelum aku nak bukak kedai sendri tuu
For sure lah aku kena bayar habis dulu hutang En. Tunang kan
Even dia bagi modal for this biz. Cakap tak payah bayar
Tapi tak bermaksud aku tak perlu bayar kan
Bila dh habis bayar baru lah boleh bukak kedai sndr
Hehehehe
Tuu pn kalau dia terima duit tuu, dia bukan mahu pon aku bayar
Haishhh

Ok. Dari tadi merepek panjang tah cerabih apa kannn
Haaa. Meh nak promote my new biz hehehe

Do Follow & like us
FB & IG : pasha_shop
:)))

Ok. The end
***

- Posted Using Blog Press from my Samsung Note 3

No comments:

Post a Comment

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry