::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

15 February 2013

::My bAd dAy::

Assalamualaikum.

Harini nak cerita pasal apa yg jadi pada aku semalam. Semalam 14/02/2013 adalah hari yang paling malang bagi aku. Menanges jgak lah kan. Tapi tidak ketunjukkan pada sesiapa. Huhu. Only Hubby jer yang tahu. Hmmm.

Okay. Memandang kan minggu ni CNY. Kami pn amik kesempatan lah kan. Maklumlah Annual banyak lagi. Kasi abih lah. Hahaha :p poyo kan. Hahaha.

Okay. Act semalam pegy service kereta. Paham la service kat Perodua. Mahal nak gila! Tiga ratus melayang! Hmm. Sebenarnya nak buat EPS je. Kan kua kat berita. Myvi baru semua kena anta service Centre balik. Without any charges to customers! Sebab mistake diorang kan. Huhu, so dah alang alang anta tuu. Aku ngan Hubby decide nak service skali. Sekali service RM300 melayang tau! Sebelum ni servis RM100++  tpi kali ni mahal lak. Macam macam tukar. Sebab nya Kereta dah nak setahun kann. Mang lah. Minyak gear box. ETC lah. Itu kerja Hubby, aku cuma keluar duit jer. Hahaha.

Okay itu satu. Dah melayang banyak tuu aku pn diam lah kan. Pastu apa yang buat aku menanges sgt sgt bila aku pegy cuk duit nak makan dengan Hubby. ATM machine tuu cam haram J boleh plak da tolak duit dalam acc tpi duit tak keluar. Cam apa tah! Bengang aku.. Cek dalam CIMB Clicks pn dia dah tolak duit tu. Tpi duit nya tak ada. Pastuu trus call CIMB. Nak buat report. You know what that girl tak mintak apa apa information dri aku tentang kehilangan duit tu! Dia cuma leh cakap Cek after two hours! Woii, aku kebulur. Lapar nak meninggal. Duit kosong sen dalam purse. Kau suh aku tunggu dua jem??? The hel!!! Kau hingat aku wt report palsu ke hape!!! Pastuu aku pn tak jdi lah nak buat withdrawal lagi. Kang kua agy RM300 sama gak tak kuar duit aku! Lagi menanges tak berlagu aku t! Damn! So aku call lagi sekali CIMB tu. But this tyme dia tolong aku. And she return back my money. Luckily lah dia cek dalam system ada wt ithdrawal and then duit tu tendang balik. Lega aku! So dia inverse balik duit aku. Baru aku dapat tersenyum. Pastuu trus aku kua sket duit. Takut jadi lagi, ahahah

Pastu kami pegy makan. Tukar duit ETC. Got thing to do sementara tggu kereta siap service! Pas dh siap service kami taktahu nak pegy mana. Then trus cakap. Riki riki-city. Kihkihkih. So here some of our picx. Hehehe







My princess~ Bak kata Mr. BamBam























Plese save him~













Help Us!

Stair to Heaven :D

Haaa. Tue only some of the picx. Nak upload semua tpi malas, hehehe. Okay. Adios. Huhu

Bak kata Mr.BamBam ni pengubat hari yang paling malang. Hahah. Kbye

- Posted Using Blog Press from my Samsung Note II

No comments:

Post a Comment

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry