::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

08 January 2013

::DuiT oH DuiT::

Salam. Selamat 2013! Even agak terlambat wish. Hihihihi. Tahun nii. Tahun ke tiga kami bersama. Hihi. And tahun yang amat bermakna buat kami. Hehehehe, okay. Let's not talking about that. It's not to important for readers to know :p

Okay. Berdasarkan entry tuu. Nak cerita pasal duit. Can you imagine RM6K habis dalam masa dua minggu? Believe it or not?? Okay! That's us! Haahaahah. Bulan nii banyak kuar duit. Sebab kami habis habisan make up kereta. "Lowed" kan kereta. Tukar Spotrim + Tayar. Then tambah Buffer. Kay. Kat situ jee dah habis dekat RM3K! Banyak kan?? Huhuhu. Takpelah. Yang penting puas hatii. Ye dak?? Alhamdulillah. Rezeki kami. Rezeki Hubby. Cuma rezeki aku je yg lum smpai. Rezeki bulan dua t. Aku kaya bulan dua nanti. Hahaha! Balance RM3K tuu kami habis kat shopping. Hahahaha.

Nampak tak kami nii hantu shopping? Hahahaha. Act, apa yg kami dapat ni unexpected. Sebab kami target low dari apa yg kami dapat. Hehehe. Alhamdulillah. Tpi, aku rasa lebih banyak kat barang aku kott. Huhuhu. Hubby cuma ada dua baju. And sehelai seluar. Which is RM300++ each. Yang aku punya nii banyak mungkin sebab barang aku RM200++ and below. Huhu.

Okay. Layan picx kat bawah. Heee :D

Our Name



My Aztec



Aztec again :p

Most loved!

My Skinny jeans





telah lama ku idamkan! Power bank. Hehe



Picx budak berdua nii wajib. Hahah :p


Haaa. Banyak kan. Itu baru barang aku. Lum barang Hubby lagi,. Hahahah. A lot of tengs to my Hubby. Mr. BamBam. ILYSM. Tenkiuuu
Okay. Tuu je entry untuk kali nii. Jumpa lagi untuk entry seterus nya. Adios.


- Posted Using BlogPress from my HTC

2 comments:

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry