::Our Anniversary::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
hola peeps, readers, stalkers, fan, friends, and all readers! selamat datang ke belog kesayangan kami! This is Pasha's Life. enjoy your reading yaa. sorry ya, if blog kami buruk sgt. n comot gilaa :') last but not least doakan hubungan kami kekal hingga ke syurga. AMIN~~

Wedding Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Little Caliph

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

30 October 2012

::REaLiTi AtAu FANtAsi::


Salam. Firstly, nak ucapkan selamat menyambut Hari Raya AidilAdha. Even agak lewat. At least ada jgak dri tak ada :p

Based on the entry. aku nak ceghite pasal satu kisah nie. Hurmm. Baru nie aku lik kampung untuk menyambut Hari raya. And as usual, balik kampung with Mr BamBam. Nothing much to story. Cuma...................................

Cuma nya...........................

Masa OTW balik Langat tue..... Masa tue kami gerak dari kampung pukul ENAM SENGAH PETANG. Sampai kat Seremban pukul SEPULUH MALAM! What The Fish weh. Ocot itew dalam kete. TAK BERGERAK!!! Sumpah sakit hati!

And, aku dengan petah berkata kata. Yang tak reti berenti bercakap. Ada jee topik yang dikeluarkan! At last aku merengek lapar! Jem buat perut meronta ronta minta diisi. Masa tue plak aku ada RM10 je kat tangan, meanwhile hubby ada RM0.00! Dah lah kat Pilah tue tak ada petrol stesyen yang ada ATM Machine! Plus lapar. Hanya mampu melihat jee kdai kdai yang ada kat tepi te. Nak kena tunggu sampai Seremban bru leh cuk duit! Bengang kuasa 7983126542 masa tue. Hahaha.

Okay. Stop smpai situ intro. Hahahah. Saje wat gimik. Cte nye stat kat sini sbnr nya. Hikss



Masa OTW balik tue, dok burak dgn Mr. BamBam japgy Mr. BamBam cakap nak masuk meminang pe semua. Pastue trus masuk bab kahwin! You know what. Masa dengar tue rasa nak luruh jantung aku. Sebab terkejut sgt. Plus no preparation. Tiba tiba cakap camtu. Awkward, excited, happy. Buntu. Semua ada. Haha.

Dia cakap, nak anta rombongan meminang. Pastue nak tetap kan tarikh terus. No Engaged! Express kau nyahh. Hahah. Act, kami mang plan taknak tunang.Senang. Tak banyak kerja. Hihihi. Masa OTW tue plak. Banyak lah pulak ceghita nya kan. Bab kawen lajuu jee. Macam macam. Pasal rumah. Tempat kje. ETC. At last aku trtido dgr ceghita dia :p

Conclusion dia. Sebenarnya rasa macam dalam mimpi jee kan aku? Aku macam tak percaya. Huhu. Terkejut nya smpai ke hari ni. Hahaha. Tapi, aku yakin. Semua ini bukanlah fantasi. Jadi, apa kena mengena dengan entry? Err. Entah lah. Hahahaha

Btw, semalam kami tak kje. Memasing dh penat sgt. Tak larat nak pegy kje. Mana tak nya. Pukul dua baru smpai rumah. Dasyat kan? Jem punya pasal.

And...........................

Semalam kami usya cincin untuk majlis nikah nanti. Dah jumpa apa yang aku nak. Nanti dah nak sampai masa untuk merisik nanti, baru kami beli cincin tue. Tapi, semalam Hubby belikan gelang tangan tuk kita! Heheheh. Tenkiu sayang, cantik sangat. (:

Pastue semalam ada beli hamper untuk Kak Long Hubby. Dia due bulan dua belas nie. Bagi in advance sket lah kan. Takut nan tak ketemu. Hehehe. Plus, this week nak pegy Keratong lagi with his family. So, alang alang. Bagi lah sekali hadiah baby. Hehehe (:

Okay. Setakat nie saja. Wassalam



















No comments:

Post a Comment

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Hello Kitty Pink Cherry